Práce s počítačem už není zas takovou raritou, jako tomu bylo dříve, když počítače teprve vznikaly. Nyní už je to totiž naprosto normální. Počítače už tu jsou totiž nějakou dobu, a tak vzniklo i plno prací, které se na počítače soustředí, nebo alespoň počítače ke svému chodu využívají a nedá se to bez nich zvládnout. Jsou práce, které využívají ke svému chodu i například hlavně internet a bez něj by vůbec takové práce a pozice neexistovaly. Jsou tu i extrémní zaměstnání, která vznikla jen díky sociálním sítím a bez nich by nebyla vůbec, například jedním z nich je zaměstnání s názvem influencer, což je člověk, který využívá ke své práci sociální sítě a postuje příspěvky lidem, kteří ho sledují. Sdílí však hlavně to, co je nějak spjato s reklamou, to je jeho hlavní obživa.
Funguje to tak, že si ho najde nějaká určitá firma. Aby si vás ale firma našla, musíte mít logicky hodně sledujících na nějaké platformě. Jedině tak vás firma osloví, protože proč by také oslovovala člověka, který nemá žádný dosah a je to naprosto normální člověk jako každý jiný. Ale lidé, kteří mají několik tisíc sledujících jsou to pravé pro tyto firmy. Pokud firma vidí, že mají dost sledujících, využijí tohoto člověka k reklamě. Reklama probíhá takovou formou, že influencer dostane produkt, který je přímo od firmy a musí ho svým sledujícícm představit a propagovat, vysloveně říct, že je od dané firmy a ať si ho koupí. Buď toto bývá za peníze, kdy za určitý počet příspěvků dostane influencer určitý obnos peněz, nebo to bývá za balíček produktů, který si pak může daná osoba nechat.
Říká se tomu spolupráce. Nyní už musí být každá reklama označena jako reklama, protože se dříve stávalo, že influenceři propagovali produkt a říkali o něm, jak je super a lhali do očí lidem, že za to nejsou placeni a že produkt opravdu používají. Pak se však zjistilo, že to je reklama a že produkt ani dobrý není a řekli to jen proto, že za to dostali zaplaceno. Z tohoto důvodu každá reklama musí být označena jako reklama.