Vyhledávače se neustále zlepšují a jsou čím dál inteligentnější. To znamená, že dnes již poměrně snadno zjistí, zda výsledek bude pro uživatele relevantní, anebo zda se jedná o prvoplánové SEO, tzv. Black Hat. Během letošního roku se ale objevilo také mnoho faktorů, které si uživatelé oblíbili.
Samozřejmě mnoho věcí zůstalo stejných. Specialisté se stále musí zaměřovat především na obsah, který online marketingu vládne od začátku. Zapomínat se samozřejmě nesmí ani na zpětné odkazy, chytlavé titulky, správně načasovaná publikace a seo kontrola https://www.seolight.cz/seo-analyza. Díky té se dozvíte především to, jak si vedou vaše keywords a jaká je celková návštěvnost.
Featured Snippets
Úryvky, které se nachází na nulté pozici nad všemi organickými výsledky. Právě ty se staly mezi uživateli velmi populární. Ukáží totiž snadno a velmi rychle základní informace o dotazu, který hledali. Chcete-li se tam dostat, umístěte na web otázku a co nejlepší odpověď. Většinou se tam objevuje zejména Wikipedie, ale když se budete snažit, i menší web se tam snadno objeví.
Uživatel na prvním místě
Základem je nemyslet na vyhledávače samotné, ale především na lidi, kteří je využívají. Návštěvnická přívětivost je důležitější než kdy jindy. Co patří k prvkům, které se nachází na prvních příčkách?
- Rychlost načítání stránek – nikdo nechce čekat, tak se o to postarejte. http://ekonomika.idnes.cz/reklama-postarate-se-mi-o-bobika-dni-/ekoakcie.aspx%3Fc%3DA151006_153105_ekoakcie_fih
- Bezchybnost – žádné překlepy a jen spolehlivě funkční stránky.
- Optimalizace pro smartphony – buďte si jistí, že máte web kompatibilní pro mobily.
Hlasové pokyny na Googlu
Častěji než kdykoli předtím lidí využívají funkci hlasového zadávání dotazů. Podle společnosti Google se jedná dokonce o každý pátý dotaz, který je zadáván prostřednictvím mobilního telefonu. I s tím by konzultanti měli počítat a copywriteři psát texty tak, aby dobře reagovali i na hlasové dotazy. Jak často využíváte tuto funkci vy a lidé ve vašem okolí?